miercuri, 15 septembrie 2010

Scoala...

Uite ca mi-au dat astia o bomba..anul asta incep mai devreme.S-a gandit domnu' rector sa ne cheme pe noi la scoala pe 27...Pai ce daca veniti la scoala cu o saptamana mai devreme?Lasa ca va dau 2 zile in plus la vacanta de craciun.Adica el ne ia 4 zile din vacanta si ne da 2 zile inapoi...nu e corecta treaba asta?Eu zic mai bine sa ne ia inca 4 zile si din vacanta de craciun.La ca sa ne dati 2 in plus?Pai lasati ca noi suntem studenti emineti si ne sacrificam...

7 comentarii:

  1. Ciudata intentie..
    Apropo de scoala.. facultate.. Ce profil urmezi? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos :) Eu sunt in ultimul an de liceu.. nu prea sunt sigura ce sa aleg.. dar mai vad eu..

    RăspundețiȘtergere
  3. Ah..ce oribil! Cand te gandesti ca puteai sa mai ai 4 zile de vacanta..de lenevit si de relaxat. Rect(or) sadic.. :))
    Deci totusi mai ai mai mult de-o saptamana de vacanta.. Eu am inceput pe 7..cah.
    Bafta la clase, cand incepi! Ce an/clasa esti?

    RăspundețiȘtergere