miercuri, 15 septembrie 2010

Obsedati

Urasc obsedati.Mai ales fostul(a) iubit(a) care te streseaza 1000 de ani dupa ce te desparti de el(ea).Pai ce  e asta frate?De ce dracu ma mai cauti daca ne-am despartit  de 100 de ani?Urasc la obsedatii astia ca is mai rai decat un detectiv..sa mor de nu.Astia stiu cand te trezesti,ce mananci,cand te duci la buda,cand iesi in oras,cand iti cumperi chiloti.Deci astia stiu tot.Si apoi iti trimit mesaj sa te anunte ei ce ai facut tu in ziua aia.De parca eu nu stiu ce am facut.
Aaaaa..si te mai iau si cu texte din alea...."eu te iubesc si tu iti bati joc de mine".Pai cum imi bat joc de tine frate?
Eu stiu ca o data ce te desparti de cineva poti sa faci ce vrei.Nu?
Voi ce parere aveti?Ati avut deaface cu astfel de specimene?

3 comentarii:

  1. Sincer nu am avut de a face cu asa ceva dar nici nu-mi/nu doresc! Tot ce pot sa spun e ca mi-se pare o tampenie ca sa te mai comporti asa iar asta da dovada de imaturitate..
    Atunci cand pui punct, atunci punct sa fie!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da! eu am avut si am ajuns si la politie (l-am reclamat ca nu imi dadea pace) si nu am rezolvat nimic :|

    RăspundețiȘtergere
  3. Ignora-i....sau dale in cap daca nu termina ;)))

    RăspundețiȘtergere