vineri, 17 septembrie 2010

Cea mai draga jucarie

Astazi stergand prafum am redescoperit cea mai draga jucarie a mea...Este vorba despre o papusa barbie,blonda..cu parul lung pana la glezne si imbracata cu o rochie de printesa.Tin si acum minte ziua in care am primit-o cadou"de la mos craciun" adica de la mami.Aveam cred ca 5 sau 6 ani.Atat de mult imi doream papusa aia incat atunci cand am primit-o nici nu am avut suflet sa o scot din cutie.Nici acum nu am scos-o....O pastrez pt ca imi trezeste amintiri placute si imi amiteste de copilarie.
Dar voi?Ce jucarie din copilarie va amintiti?

Un comentariu:

  1. Oh ce frumoos ;;) Eu cu papusile nu prea m-am impacat :)) imi place mult sa le tund, in schimb imi placea mult de tot o masinuta cu telecomanda si un catelus rosu care inca il mai am impreuna cu foarte multe jucarii :)
    App, nu as da niciodata vreo jucarie de a mea indiferent ca se va invechi.. sunt amintirile noastre, sunt copilaria noastra! :)

    RăspundețiȘtergere