joi, 16 septembrie 2010

Ce vrem de fapt?

Citeam undeva pe un blog ca femeile sunt pretentioase si vor barbati perfecti.Nu zic ca nu e asa(si va rog sa nu fiti ipocrite fetelor) pentru ca orice femeie vrea ceva bun langa ea...Dar intrebarea mea este barbatii nu vor si ei acelasi lucru?Eu am foarte multi amici baieti,si am auzit nu de putine ori comentariile lor gen"bai aia are corp frumos dar are fatza urata" sau" e frumoasa la fatza dar e grasa".Nu se ganesc ei ca poate fata aia are si ea suflet,calitati..nu..poi ce le trebuie lor suflet?Calitati?"poi tu nu vezi ce buna e?asta nu e calitate?"Parerea mea,sincer,este ca barbatii vor doar papusi barbie(pitzipoance).
Eu cred ca mai des fetele se cupleaza cu baieti nu tocmai frumosi fizic,dar au si ei calitatile lor,nu?
Deci ce vreti de fapt de la  persoana de langa voi?

6 comentarii:

  1. Cred ca adevarul e ca majoritatea fetelor dar si baietilor nu stiu ce vor, mai degraba nu vor ceva serios si nu doar in perioada adolescentina ci si mai tarziu (sunt cazuri)! Vor prietene/prieteni doar pentru distractie ca sa nu zic altceva. Nu stiu sa priveasca dincolo de aspectul fizic si altele. Pe mine nu ma intereseaza persoanele cu fluturi in cap. Vreau sa spun ca perfectiune nu exista! Insa nu trebuie sa privim numai defectele daca vrei sa cunosti cu adevarat o persoana. Cel mai bine este sa comunici. Astfel poate ve-ti descoperi lucruri in comun, multe lucruri frumoase si poate fi posibil sa se infiripe ceva.

    RăspundețiȘtergere
  2. Si fizicul conteaza pentru ca e primul lucru care il vezi la o persoana si automat iti faci o parere...Daca iti place incerci s-o cunosti dar stiu multe persoane care nu au fost atrase din prima de cineva apoi cand au reusit sa se cunoasca li se parea ca persoana de langa ei e frumoasa si fizic si in interior...Este o vorba : Frumosetea vine din interior.
    Aaa Si baietii care judeca doar dupa fizic si fac comentarii stupide ...cu siguranta nu prea se gandesc la o relatie serioasa sau nu sunt in stare sa aiba una deci...

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi-am adus aminte ceva. Vroiam sa mai spun ca partea asta cu fizicul.. mm hai sa fim seriosi, stiti ce am observat eu? Si nu cred ca sunt singura! Sa dau un ex. Sunt cazuri in care o fata sau baiat sa spunem ca se imbraca mai nush cum, sa zicem ca nu prea la moda, nu-si face parul asa cum si-l fac majoritatea si imediat e categorisit/a drept uncool. Si daca sa spunem ca isi ia blugi de aia, sau fusta de aia un bluza mai decoltata se machiaza un pic, isi face parul mai asa, imediat ceilati din jur se mira si spun? "Bai, dar cum de fata/baiatul asta arata atat de bine? Cum de nu am observat asta?" Si bineinteles ca imediat parca spui ca, " Bai, dar parca imi place de ea/el, nu e chiar asa cum imi imaginam!" Si asta spun, ma enerveaza faptul asta! Nu neaparat fizicul conteaza, nu stim sa privim, sa cunoastem o persoana dincolo de aparente. Aparentele in cea mai mare parte chiar inseala! dar nah fiecare crede ce vrea si face ce vrea! Totusi nici sa exagerezi cu imbracamintea numai pentru a atrage! Aia nu e decat atractia fizica si doar atat!
    Eu una prefer o persoana nu doar pentru aspect fizic! Consider ca trebuie sa aiba si un pic de minte, sa am totusi cu cine purta o discutie serioasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. daniela suntem pe aceeasi lungime de unda:P

    RăspundețiȘtergere
  5. Bineinteles, si eu cred ca nu aspectul fizic este totul. Dar cum a zis si cineva mai sus: influenteaza prima impresie pe care ti-o faci despre o persoana...
    Ai fi surprinsa, dar nu toti baietii sunt asa! Sau poate sunt eu una din ffff. putinele norocoase care au langa ele ceva minunat...
    Ce vrem de fapt?
    Pai, nici noi nu stim; noi=adolescentii in general...
    Succes! si sper sa intalnesti o persoana care sa merite cu adevarat efortul.

    RăspundețiȘtergere